הקלה לחיים בחוץ לארץ: eko, חברת הטכנולוגיה הישראלית שבימים רגילים מפיקה סרטי וידאו אינטראקטיביים עבור הקהל האמריקאי עם יוצרים כמו האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק"), עוזרת לעבור את תקופת הקורונה בשלום ולראשונה בתולדותיה מוסיפה כתוביות בעברית לסדרה מקורית.

"אפס בקוסמות" מגוללת את סיפורה של אנדי, קוסמת שעוזבת את אקדמיית גלימדראנג לקוסמות לטובת חיים רגילים בלוס אנג'לס. על אנדי לשפר את כישורי הכישוף שלה ולנווט בין חברויות, רומנטיקה, ועבודה כשהיא מנסה, בקושי רב, להתמודד עם בעל דירה אקסצנטרי ולעמוד בתשלומי השכירות.

הטכנולוגיה של EKO (צילום: יח''צ)
הטכנולוגיה של EKO (צילום: יח''צ)

לסדרה "אפס בקוסמות" 12 פרקים קצרים, המשלבים וידאו בזמן-אמת עם אלמנטים המוכרים מעולם משחקי המחשב. הצופה עוזר לאנדי לקבל החלטות ולהטיל כשפים בעזרת "מיני גיימס" בהם עליו להקליק במהירות על המסך, לאסוף אביזרים, או לשרטט סימנים מכושפים. 

"כבר הרבה זמן שאנחנו מפנטזים על הנגשת התוכן של eko לציבור הישראלי". מספר יובל חופשי, ה-CTO של eko. "הקורונה היא התירוץ וההזדמנות שלנו להשתמש בסדרה כפיילוט לתרגום תוכן מקורי נוסף של eko לעברית".

התוכנית ״אפס בקוסמות״ זכתה השבוע בשני פרסי Telly יוקרתיים המוענקים בכל שנה למצטיינים בתחומי הוידאו והטלוויזיה בכל סוגי הפלטפורמות –סרטים, טלוויזיה, אינטרנט ועוד. בכל קטגוריה מוענקים פרסי זהב, כסף וברונזה. הסדרה זכתה בפרס הזהב בקטגורית סדרות האינטרנט וכן בפרס הכסף בקטגורית הווידאו האינטראקטיבי. סה״כ זכתה eko השנה בשישה פרסי telly שונים בשנה ה-41 לתחרות זו.

"אפס בקוסמות" נוצרה בשיתוף עם ענקית המסחר האמריקאית וולמארט, שהשקיעה 250 מיליון דולר ב-eko בשנה שעברה, וחברת ההפקות אפין פאני (EffinFunny) שיוצרת תוכן קומי מקורי עבור חברות תקשורת כמו איי.בי.סי וסוני.
אתר התוכנית: https://eko.com/shows/the-choice-is-yours/wizard-school-dropout