כיצד משבר הקורונה הוכיח לבעלי עסקים שעליהם לתכנן אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ולייצר נוכחות וירטואלית התורמת להצלחה העסקית גם בעתות משבר?

היום יותר מתמיד חשוב להקים נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך כדי לצלוח משברים ולהמשיך לעבוד גם בתקופות קשות ולא יציבות. עסקים רבים נאלצו לסגור את העסק לאור הנחיות משרד הבריאות ורק עסקים עם חנויות באינטרנט המשיכו לעבוד כמעט באין מפריע באמצעות משלוחים. 

מעבר להקמת אתר מכירות מעוצב, מאובטח וידידותי למשתמש, יש לקדם ולפרסם את החנות, להעלות תכנים איכותיים, לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, ולמעשה ליצור נוכחות וירטואלית המסייעת לחשיפת העסק לקהלי מטרה שונים ולגידול במכירות.   

נכס דיגיטלי משמעותי לעסק שלכם
תקופת הקורונה הוכיחה לכל בעלי העסקים כמה חשוב ליצור נכס דיגיטלי באינטרנט כדי ליהנות מנוכחות וירטואלית גם במצבי משבר. עסקים רבים, ביניהם חנויות ורשתות, שלא הקימו אתרי מכירות ולא דאגו לנוכחות מרשימה בדיגיטל סבלו הפסדים כבדים, בעוד עסקים שהשקיעו לפני משבר הקורונה בקידום האתר שלהם, בפרסום ממומן וכמובן בחנות אינטרנטית מתקדמת ובנוכחות ברשתות החברתיות, הצליחו לנצל את המצב כדי להגדיל מכירות ולהרחיב משמעותית גם את מספר הלקוחות, וזאת במקביל לשיפור ברווחיות העסק שלהם. 

היום יותר מתמיד חשוב להקים חנות אינטרנטית מרשימה עם עיצוב ייחודי ומקורי, ממשקים נוחים למשתמש, מערכת סליקה איכותית, פתרונות אבטחה מתקדמים ותכנים שיווקיים. באמצעות אתר מכירות ואסטרטגיה שיווקית נכונה אפשר להגיע לקהל יעד גדול, והחשיפה של האתר תלויה בנוכחות הווירטואלית של העסק. הנוכחות הווירטואלית חשובה לעסק מהבחינות הבאות:

●        מיתוג מנצח – אתר המכירות באינטרנט משפר את תדמית העסק, ניתן להפוך את החנות באינטרנט למותג מוביל ומוכר. לקוחות פוטנציאליים מחפשים עסקים בגוגל, ובאמצעות קידום ופרסום באינטרנט אפשר להגיע לקהלי מטרה שמאפייניהם ידועים מראש וליהנות ממיתוג של עסק חדשני הניצב בחזית הטכנולוגיה.
●        ערך מוסף לקונים הפוטנציאליים – חנות באינטרנט עם תכנים מקוריים, בלוג דינמי, תמונות איכותיות וסרטונים ערוכים במקצועיות, כל אלו ועוד מקנים ערך מוסף לגולשים והעסק זוכה ליתרון משמעותי בהשוואה למתחרים. 
●        מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל – קידום החנות הווירטואלית במנועי החיפוש מבטיח מיקום גבוה בדף התוצאות וחשיפה רחבה ומשמעותית בפני לקוחות פוטנציאליים מישראל ומרחבי העולם.
●        יחס המרה גבוה – ככל שהנוכחות הווירטואלית של העסק גדולה ומשמעותית יותר, כך משפרים את יחס ההמרה ונהנים מגידול במכירות ומשיפור ברווחיות העסק.

לעבוד מסביב לשעון גם במצבי משבר
משבר הקורונה הוכיח לכל בעלי העסקים מהי החשיבות והנחיצות של אתר מכירות פעיל ועדכני. בתקופת הקורונה כאשר הצרכן הישראלי נאלץ לשהות בסגר או בבידוד ביתי, ובגלל הנחיות משרד הבריאות, רוב העסקים נסגרו ורק מי שהפעיל אתר מכירתי באינטרנט המשיך לעבוד כמעט כרגיל. 

חנות וירטואלית עובדת 24/7, עלויות התפעול של אתרי המכירות הן יחסית זניחות, ובמקום לסגור את העסק במצבי משבר אפשר להמשיך לעבוד גם מהבית או מהמחשב בעבודה. עסקים עם נוכחות וירטואלית מרשימה המפעילים אתר מכירות יכולים להמשיך למכור מוצרים ושירותים בקלות, בנוסף הם זוכים לגידול משמעותי במספר הלקוחות כיוון שעסקים ללא חנות או אתר מכירות השביתו את פעילותם והלקוחות עברו למתחרים.

מאמר באדיבות קונימבו - חנויות מקצועיות באינטרנט