גם חיפה שרוב שטחיה בנויים, עומדת בפתחו של מצב דומה. אחת מעתודות הבנייה האחרונות בעיר והמבטיחה מכולן היא רמת גוראל– שטח אסטרטגי במיוחד הממוקם בין שכונת אחוזה לדניה, משקיף לים הפתוח ועתיד לאכלס את שכונת המגורים היוקרתית והמבוקשת בעיר. כעת נפתחת הזדמנות חד פעמית להשקיע בקרקע, להפוך לבעליה וליהנות מתשואה משמעותית עם המכירה.

לראשונה בישראל: השקעה החל מ-5,000 ₪ ועד 300,000 ₪.

כל משקיע מחפש הזדמנות אסטרטגית שתניב ביצועים טובים ותצדיק את ההשקעה. בשל מחירי הנדל"ן בישראל, השקעות אלה יחסית יציבות, אבל מצריכות משקיעים מנוסים, עם הבנה רחבה ויכולת להתמודד עם חסמים כמו חוסר שינוי ייעוד הקרקע בסופו של דבר. לכן משקיעים חדשים בדרך כלל יחפשו אופציות אחרות ויימנעו מהשקעות בשוק הנדל"ן.

אלא שהפעם, מסתמנת הזדמנות פז למשקיעים מכל הסוגים – ללא צורך בהבנה קודמת בנדל"ן ובסיכון נמוך. MDP Group מעמידה, לראשונה בישראל, גיוס המונים שמאפשר השקעה בקרקע הנדל"נית המבטיחה של גוראל הילס בסכום של 5,000 ₪ ומעלה. ההשקעה מבטיחה הצטרפות מיידית ליזמים כבעלים חדשים על הקרקע ותאפשר לכם ליהנות מרווחי המכירה, מייד עם אישור תכנית פיתוח התשתיות. 

גיוס ההשקעות מתבצע דרך אתר Fundit, מפוקח על ידי הרשות לניירות ערך. היוזמה מאפשרת לכל סוגי המשקיעים לקחת חלק בתהליך הרכישה והמכירה, תוך הפקת תשואה מוצלחת. 

השקעות בכרמל (צילום: יח''צ)
השקעות בכרמל (צילום: יח''צ)

גוראל הילס – פנינת הנדל"ן החדשה בכרמל
שכונת רמת גוראל תיבנה על קרקע בתולית מול נופי הים והכרמל, שצפויה להפוך ללבה הפועם והחדשני של חיפה. יוזמת התוכנית היא עיריית חיפה בעצמה, תכנון השכונה כולל בניינים מדורגים בשכונה ירוקה, חכמה ומרווחת. זהו מקום שרבים ירצו להתגורר בו, בשל הקרבה הנוחה לכביש המהיר (כביש 2), חופי הים, שכונות הכרמל, דניה, אחוזה ואוניברסיטת חיפה. השכונה החדשה תיקרא על שם ראש העיר המיתולוגי של חיפה, אריה גוראל.

למה להשקיע דווקא כאן?
רוב ההשקעות בקרקעות בישראל נחשבות להשקעות בסיכון גבוה, מאחר והן מתבססות על ביצוע ההשקעה עם תחילת ההליך, כאשר הקרקע נמצאת בתהליך של שינוי ייעוד. אם הבקשה לשינוי הייעוד נדחית, ההשקעה יורדת לטמיון. לעומת זאת, משקיעי גוראל הילס ייהנו משקט נפשי מוגבר, מאחר והקרקע כבר בייעוד למגורים. 

עיריית חיפה יוזמת את תכנית הפיתוח לשכונה והליך זה כמעט כבר הגיע לסיומו. תכנית הפיתוח עברה את רוב התהליכים הנדרשים לאישורה, לרבות אישור ועדה מקומית, הפקדה בוועדה המחוזית, פרסום להתנגדויות ותיקון התכנית בהתאם לדרישות הועדה המחוזית. כעת כל שדרוש למשקיעים הוא להתאזר בסבלנות לדיון בועדה המחוזית שבו התכנית אמורה להתאשר.הערכה שמרנית לאישור תכנית הפיתוח לשכונה היא כשנתיים.

להפוך לבעלים של קרקע בייעוד למגורים מהרגע הראשון
תחום ההשקעות בישראל דורש הרבה הבנה, זיהוי חכם של השקעות עם פוטנציאל טוב וכמובן יכולת להעריך סיכונים היטב, בייחוד לאור "רכבת ההרים" הבורסאית מאז משבר הקורונה. כשהעולם הופך לחברתי, מקושר יותר ומבין יותר בענפים שונים, אפשר להפוך גם השקעות מסוימות למותאמות ונגישות יותר לקהל המשקיעים הרחב ולייצר עבורם הזדמנויות חדשות. ההשקעה החל מ-5,000 ₪ גוראל הילס מספקת לראשונה הזדמנות להיות בעלים על קרקע נחשקת, מבלי שהדבר יהיה כרוך במאות אלפי שקלים ששמורים רק לבעלי הון גבוה ולמשקיעים וותיקים במיוחד. חברת גוראל הילס מזמינה אתכם להצטרף ליוזמה על השקעה חכמה, בטוחה ומניבה. 

לפרטים נוספים בקרו אותנו >>> אתר

לעמוד הפייסבוק שלנו לחצו כאן