ברדוגו גרופ, הנמצאת בבעלותו של היזם ליאור ברדוגו, מדווחת כי רכשה קרקע בשטח של 6.3 דונם הממוקם בין הרחובות גבורות ותל חי בכפר סבא, בסמוך לכביש 531 ותחנת הרכבת מידי אולפנת אמנה.

על הקרקע הפרטית מתוכנן לקום מתחם מגורים להשכרה בהיקף של 400 יח"ד וכן שטחי מסחר בהיקף של כ 3000 מ"ר ובסך הכל כ 33,000 מ"ר. לפי הערכות החברה, עלות הקמת הפרויקט נאמדת בכרבע מיליארד ₪. האולפנה לא מתוכננת להתפנות בשום שלב ויתרה מכך יש תכנון לשפץ אותה ולהקים אולם ספורט חדש. 

את התכנון האדריכלי לפרויקט מבצע משרד האדריכלים מירון לוי במתחם מתוכננים בנוסף שטחי ציבור נרחבים, פארק גדול, מתקני ספורט ובריכת שחייה. את היזם בעסקה ייצג משרד עורכי הדין - אפשטיין רוזנבלום מעוז באמצעות עו"ד יואב זהבי וגולן לייכטמן ואת אולפנת אמנה, משרד יוסי לוי ושות באמצעות עורכי הדין ניר אדרי ואבי בן משה.  את העסקה ליווה מטעם האולפנה אילן אמיר מפירמת הייעוץ גיזה זינגר אבן בע״מ. בהתאם להערכת השוק, בנק הפועלים יהיה הראשון לקבל את ההצעה ללוות פיננסית את הפרויקט.

מהחברה נמסר כי הכנת תכנית הבינוי החדשה למתחם צפויה להסתיים בתוך שמונה חודשים ולאחר מכן עם קבלת ההיתר בשלבים, יתחילו עבודות הפיתוח, כאשר הצפי לסיומן הוא תוך ארבע שנים.

ליאור ברדוגו יו"ר ובעלי ברדוגו גרופ: "התקופה האחרונה והמאתגרת היוותה עבורנו זמן לגיבוש עסקאות מקרקעין מעניינות. תחום הנדל"ן להשכרה הינו בעל פוטנציאל רב בישראל אך נפח הפעילות בו קטן ולא ממומש. נחתור לעבודה בשיתוף פעולה עם עיריית כפר סבא מתוך רצון להגדיל ולחזק את  ההון האנושי בעיר והבאת זוגות צעירים ומשפחות".

ברדוגו גרופ, עוסקת בתכנון וייזום פרויקטים בנדל"ן והוקמה על ידי היזם ליאור ברדוגו אשר צבר יותר מעשור של ניסיון בניהול והובלה של חברות נדל"ן יזמיות ומבצעות מהבכירות במשק. נכון להיום, יוזמת ברדוגו גרופ במספר ערים ברחבי הארץ פרויקטים מיוחדים למגורים בסטנדרט גבוה במיוחד.