מסלול מקצועי
"עבדתי שנים כמנהלת שיווק ומנהלת מכירות, ובגיל 32 נרשמתי לאוניברסיטה ללימודי תואר ראשון ושני בביולוגיה. בסוף התואר הראשון כבר ידעתי שאתמקצע  בפן האסתטי של נושא העור. הידע האקדמי היה רק תשתית ללימוד ולחקר מעמיק שעשיתי בעצמי, בספרות המקצועית והמדעית. את ביופור הקמתי לפני 14 שנה, במהלך לימודי התואר השני. עם ניסיון רב בשיווק ומכירות, ועם תשתית ידע שאפשרה לי לפתח פתרונות לעור".

העצה הטובה ביותר שקיבלתי
"להיות רכה עם עצמי. להבין שאני אנושית. בכל נקודת זמן עשיתי את המיטב שיכולתי לעשות, בהתאם למי שהייתי".

העצה הטובה ביותר שאני נותנת לעובדיי
"לעשות תהליך פעיל ומתמשך של למידה מטעויות. החוכמה היא לעשות טעות פעם אחת - ולהוציא אותה מהמחזור".

עיסוק בספורט
"אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע בחדר כושר. חשוב לי לשמור על גוף בריא. וזה גם כיף - משחרר ומשפר את מצב הרוח ושומר על גוף חטוב שנותן הרגשה טובה".

ספר אהוב
"'כוחו של הרגע הזה' מאת אקהרט טולה".

בילוי מועדף
"הליכה ברגל בפארק, עם אדם אהוב. טיולים בארץ ובעולם. סרטים".

משבר אישי
"בשנת 2019 נפרצו המחסנים שלנו פעמיים, בהפרש של ארבעה חודשים. אלו היו פריצות גדולות, שכל אחת מהן כמעט שלא הותירה מוצרים למכירה. הייתי צריכה לנהל את שני המשברים הללו במהירות, בחוכמה, בדיוק ובהמון קור רוח. קור רוח הוא שמי השני, כך שלא הופתעתי מהתגובה שלי.

הצלחתי לייצב את החברה לאחר הנזקים הכבדים הללו, שלא היה להם גם כיסוי ביטוחי, ובשלבי ההתאוששות מהפריצה השנייה גם להעביר את החברה למשרדים חדשים וגדולים בהרבה, להתרחב ולגדול. אופן ההתמודדות שלי - השקט, ללא כל תלונה, התקרבנות, התפרצויות, או כל נפילה שהיא - השפיע רבות על כל מי שסביבי. לעתים מה שלא נאמר אומר הרבה יותר ממה שנאמר".

גורם לי לסיפוק
"לרפא אקנה לצעירים רבים כל כך, לטפל בכתמי פיגמנטציה שמטרידים מאות אלפי נשים, לגרום להן להיראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר עם עצמן. היכולת להעצים את קהל הלקוחות שלנו, שהוא הקוסמטיקאיות, ולתת להן כלים להצלחה - הן בפן הכלכלי והן בפן המקצועי. אנו עוזרים להן להתנהל נכון מבחינה כלכלית ולמכור יותר".

פרגון
"לדניאל בירנבאום, יו"ר חברת סודהסטרים, שתורם 200,000 שקל לקרן חירום שתסייע לאנשים שנפגעו מהקורונה ומהמצב הכלכלי הקשה שנוצר בעקבות המגיפה. בירנבאום יצר יחד עם ניר שמול את המיזם במסגרת עמותת שניר, הפועלת זה שנים לקידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית".

בשעות הפנאי
"הרבה לימוד. קורסים בנושאים שונים, רוחניים יותר וגם גשמיים כמו מכירות ושיווק. עם חברים טובים אני עוסקת בספורט, ובלי קשר עושה הרבה הליכות".

מעורר השראה בעיניי
"בחרתי באישה: רקפת רוסק עמינח. בגיל 23, כשעדיין הייתי סטודנטית לתואר שני במינהל עסקים, היא הייתה בת 25, ולצד קריירה כמנהלת, גם לימדה חשבונאות בפקולטה. אני זוכרת אותנו כסטודנטים שבשעה 16:00 היו עייפים מיום לימודים מלא, וחסרי ריכוז ואנרגיות לקראת עוד שיעור חשבונאות פיננסית. והנה, המורה הצעירה, בגילנו, הייתה נכנסת לכיתה, מלאת אנרגיה, כריזמטית, ממוקדת, ולא מוותרת לנו.

"אני רואה שאתם עייפים. גם אני אחרי יום עבודה ארוך. קדימה, בואו נתרכז", אמרה באופן שגרם לנו כמעט להתבייש בעצמנו. היא תמיד גרמה לנו להתעשת, לראות את הרצינות, את החוזק והאמביציה שלה ולהבין מה הגישה שיש למצליחנים. ממה הם עשויים. ויותר ממה שהיא אמרה, היא השפיעה עליי במה שהקרינה, במי שהיא הייתה".