אסם משיקה קרמוגית בטעם הלהיט התורן: קרמל מלוח. קרמוגית היא עוגייה שלא מאכזבת את חובבי המתוק, אלא שהפעם נראה שבשל תוספת המליחות לעוגייה, טעמה המתוק הודגש יתר על המידה ופחות אהבנו את השילוב.
מחיר: 11.90־14.50 שקלים

קרמוגית מבית אסם (צילום: סטודיו אסם)
קרמוגית מבית אסם (צילום: סטודיו אסם)


לרגל החורף ויסוצקי משיקה תת־סדרה לסדרת “ויסוצקי ירוק” בתוספת ויטמין C וויטמין D. בסדרה שלושה טעמים: תה ירוק לימונית־לואיזה, תה ירוק נענע עם ויטמינים ותה ירוק לימונית־ג’ינג’ר. למעשה, לנוגד החמצון EGCG, שכבר קיים בתה הירוק, הוסיפו כעת ויטמין C, שגם הוא נוגד חמצון. שניהם יחד אמורים ליצור אפקט מעצים. הטעמים נשארו זהים.
מחיר: 27.90 שקלים

סדרת ''super green'' מבית ויסוצקי (צילום: ברוך נאה)
סדרת ''super green'' מבית ויסוצקי (צילום: ברוך נאה)


המותג “רבע לשבע” מתרחב עם סדרת מוס: גלילית ופל קראנצ’ית שנראית כמו פרלין, ממולאת במוס חלבי ועטופה בציפוי שוקולדי. מגיע בשלושה טעמים: מוס אגוזים, מוס חלבה ומוס שוקולד. סדרה מפתיעה לטובה ומעולה לאירוח. קשה מאוד להפסיק לנשנש את הפרלינים הקטנים האלה. הפייבוריט שלנו הוא מוס האגוזים הקלאסי.
מחיר: 11.90־19.90 שקלים

''רבע לשבע'' מוס (צילום: יחצ)
''רבע לשבע'' מוס (צילום: יחצ)

“דנונה בוקר בקטנה” של שטראוס הוא יוגורט עם שיבולת שועל (במרקם חלק) שמגיע באריזת סקוויז נוחה לנשיאה. הסדרה החדשה כוללת שתי אפשרויות: יוגורט עם שיבולת שועל ותות ויוגורט עם שיבולת שועל בטעם וניל ועוגיות. היינו מגדירים את זה כמשהו בין ארוחת בוקר למשקה יוגורט, שהילדים שמחו מאוד לאכול בדרך למסגרות. היוגורט ממותק - כך שהילדים מרוצים, והוא מכיל סידן וחלבון – מה שמרגיע קצת את ההורים. המרקם שלו קטיפתי, ולא מרגישים את שיבולת השועל.
מחיר: 5.50־6.90 שקלים

דנונה בוקר בקטנה (צילום: יח''צ שטראוס)
דנונה בוקר בקטנה (צילום: יח''צ שטראוס)

ד”ר דבּוּר משיק סדרת מוצרי טיפוח אנטי־אייג’ינג טבעיים לעור הפנים, המבוססים על צמחי מרפא, תמציות צמחים ושמנים טבעיים. ניסינו סרום לפנים ולעיניים המועשר בנוגדי חמצון, הוויטמינים C ו־E וחומרי לחות טבעיים. הוא מתאים לטיפול ממוקד בכל סימני ההזדקנות של העור העדין מסביב לעיניים ובפנים, והוא אכן מצוין. אומנם כתוב על האריזה “ללא שמן”, אבל המרקם מרגיש שומני מעט, בקטע טוב. הסרום נעים למריחה, נספג מהר, ואפילו לא הרגשנו צורך למרוח מעליו קרם פנים.
מחיר למוצרי הסדרה: 120־350 שקלים

סרום פנים ועיניים של ד''ר דבור (צילום: עומרי שפירא)
סרום פנים ועיניים של ד''ר דבור (צילום: עומרי שפירא)

לסדרת המוצרים לגבר שמציעה חברת הטיפוח קיל’ס מתווסף קרם לחות ממריץ לגבר. מדובר בקרם במרקם עשיר המתאים לכל סוגי העור. היצרן מבטיח תכשיר עשיר בוויטמינים שמאיץ את התחדשות העור. לא בדקנו עם סטופר את מהירות חידוש האפידרמיס, אבל הקרם נספג במהירות ולא הותיר תחושה שומנית למרות מרקמו העשיר. התוצאה: מראה עור רענן ומרקם חלק ונעים.
מחיר: 165 שקלים

קרם לחות לגבר מבית קיל'ס (צילום: יחצ חול)
קרם לחות לגבר מבית קיל'ס (צילום: יחצ חול)

סרום הזנה לפנים של חברת לבנדר קוסמטיקה טבעית הוא סרום טבעי שמכיל תערובת שמנים כולל שמן אבוקדו, שמן זרעי ענבים ושמן אובליפיחה, ויטמינים רבים בהם E, C, K, B וקרטנואידים. השמנים הארומטיים שבסרום בעלי ריחות נפלאים, והשמן מזין מאוד, גם עור יבש במיוחד. הספיגה שלו לא מיידית, ולכן לדעתנו עדיף למרוח אותו בעיקר בערב.
מחיר: 130 שקלים

סרום הזנה לפנים מבית לבנדר (צילום: יחצ)
סרום הזנה לפנים מבית לבנדר (צילום: יחצ)


קולקציית מוצרי המיני של מותג האיפור המקצועי בובי בראון, Bobbi Brown MINI Collection, כוללת שבעה מוצרי ביוטי במחיר מיוחד. בנוסף, המותג השיק ערכה של מוצרי הביוטי החיוניים לטאצ’־אפ המגיעה בתיק מעוצב. בין המוצרים המוקטנים ניתן למצוא פריימר, שמן להסרת איפור, מסקרה, שימר, פודרה ושפתון בשני גוונים. מצוין גם לנסיעות וגם לתיק האיפור היומיומי.
מחיר: 60־90 שקלים

מיני שמן של בובי בראון (צילום: יח''צ)
מיני שמן של בובי בראון (צילום: יח''צ)