קפה מאורו, מותג הקפה האיטלקי נחשב לתו תקן בתחום הקפה האיטלקי ומוגש במגוון רחב מאוד של בתי קפה בישראל, יוצא בשיתוף פעולה עם סטימצקי: קפה וספר במחיר מיוחד ובמשלוח חינם בעקבות הסגר.

במסגרת המבצע שיוצע באתר BLEND יכלול 12 שרוולי קפסולות הקפה תואמות הנספרסו של מאורו (דה לוקס, פרימיום וצ'נטופרצ'נטו), לצד ספר שנבחר בקפידה ע"י סטימצקי במחיר 199 ₪:

"הכריש" // מישקה בן דוד

ספרו החדש של מישקה בן דוד, עתיד ללוות אתכם בכמה ימים ולילות של קריאה להוטה. מרגע שמתחיל כדור השלג להתגלגל, נדמה ששרשרת האירועים כולה כבר בלתי נמנעת. 

"הבריחה" // הרלן קובן

המותחנים של הרלן קובן נמכרו ביותר משבעים מיליון עותקים ברחבי העולם, בהם אינספור רבי־מכר שהגיעו לראש הרשימה של "הניו יורק טיימס". 

"חיי השקר של המבוגרים" // אלנה פרנטה

אלנה הצליחה לברוא כאן לא רק סיפור מהפנט וממכר, אלא עולם שלם שלתוכו היא יוצקת, באינטליגנציה רגשית עילאית, מצבים נפשיים גועשים. 

"המושבעים" // סטיב קוואנו

ה"וושינגטון טיימס" כתב על הספר: "דיאלוגים חדים, סצנות אולם משפט מחשמלות, לצד דמויות מעוצבות ומפותחות היטב הופכים את 'המושבעים' למותחן יוצא דופן."

רז קלמנוביץ', מנהל שייווק קפה, מים ופפסיקו בטמפו: "השילוב המתבקש בין קפה איכותי וספר טוב הופך לעוד יותר רלוונטי בתקופת הסגר, ואנחנו שמחים לתת לצרכנים שלנו ערך מוסף שיעשיר את החוויה וההנאה. אין כמו שילוב מנצח כדי לעבור את התקופה המאתגרת שפקדה אותנו, שתייה וקריאה מהנה!"

לרכישה היכנסו לאתר BLEND