אולי אלה הרוחות שמעיפות אותה, אולי העובדה שמעולם לא הייתה חלק מהארסנל הצבאי, ואולי סתם גברים אוהבים את שתי הידיים פנויות, אבל עובדה שגברי ישראל סובלים מחוסר שימוש מספיק במטרייה. כלומר, בסוף הם נכנעים לה, אבל בהיעדר מטרייה משלהם, הם מוצאים עצמם בחליפה ועניבה בדרך לפגישה עם מטריית הספיידרמן של הילד או עם המטרייה האדומה המנוקדת של האישה. 

זה הזמן לבשר להם שהמטרייה יכולה לשדרג כל לוק באופן משמעותי ולתת לו פן אטרקטיבי ומכובד יותר, אם רק תחשבו מראש על המטרייה שאתם רוכשים. אנשי עסקים, כאלה שהתדמית שלהם חשובה גם בימים הסוערים, צריכים לתת אובר־דגש על האאוטפיט, כדי להיכנס לפגישה מתוקתקים ולא עם הבעה של "רצתי מהחניון למבנה בזמן שמטריית ההלו קיטי של הבת של התהפכה לי".

בסין העתיקה נחשבה המטרייה לפריט המגדיר מעמד חברתי. אצל הג'נטלמנים האנגלים המטרייה היא סמל תרבותי וממאפייניו של ה"סיטי", אזור העסקים הלונדוני. בלונדון, מתברר, אפילו הגשם נעשה יותר נוח ואנשים נראים ברחובותיה כשמטריות תלויות על זרועם כדבר הכי טבעי שיש (מישהו אמר מרי פופינס?). 

כל מה שצריך כדי להסתובב בביטחון מלא עם מטרייה נוכחת ואלגנטית כמו המראה והתפקיד שלכם, הוא תעוזה. איש עסקים המכבד את עצמו הולך עם מטרייה נוכחת, גדולה, שתהיה כמו מקל הליכה ארוך, שתשדר לסביבה את ההגעה שלך למקום וסימון הטריטוריה.

עולם פריטי העזר לעונת החורף נהיה כל כך רחב, שכיום ישנה תעשייה שלמה של מותגי ענק שמפתחים מטריות. העיצוב, הצבע והצורה הפכו למהותיים, וסוגי המטריות גדלים ומשתדרגים משנה לשנה: כאלה שמספקות הגנה מיטבית מהגשם, מטריות עם מנגנון סגירה הפוך, מטריות זוגיות, שקופות, ובטח בדרך אלינו גם מטריות שמתקשרות עם הסמארטפון... כל מה שנשאר לנו לקוות הוא שהגשמים יירדו רק על השדות, ואנחנו נוכל לחזור ולהתרכז בהתאמת החולצה למכנסיים, ולא באביזר הזה, שכה זר לגברים בישראל...