"השנה החלה בצורה חזקה ומבטיחה. הקורונה כמובן חייבה אותנו להגיב, ועם זאת היא גם חידדה והבליטה את המיקוד בלקוח הפרטי, דבר שמאפיין את סוזוקי לאורך השנים", אומר אורן אוחנה, סמנכ"ל הרכב הפרטי בחברה. "נוסף לכך הגענו מוכנים לתקופה המאתגרת, עם מוקד טלפוני in house שנתן מענה אנושי, מקצועי ומיידי. שכללנו פתרונות טכנולוגיים כמו וואטסאפ ושיחות וידיאו ליצירת אווירה של אולם תצוגה, המשכנו לפרסם ולהציג פתרונות רכישה שתאמו את התקופה כמו ליסינג פרטי מבית היבואן עם מינימום מקדמה ונסיעת מבחן עד הבית. עם פעילותה של סוזוקי טרייד, זרוע היד שנייה של סוזוקי, שנתנה מענה ללקוחות שחיפשו פתרונות מיידיים, אמינים ובמחירים נגישים, ידעה רשת סוזוקי לתת פתרון 360 ללקוח בשיחה אחת: רכב חדש, ליסינג פרטי ורכבים מיד שנייה". 

מגמות בשוק
"השנה הקרובה תמשיך את הביקוש לרכישת רכב חדש ומשומש בשל חיזוק המרחב הפרטי בתוך תקופה כלכלית מאתגרת. המגמה תאופיין במשולש הצרכים: דגמים מתאימים ללקוח הישראלי, פתרונות רכישה מיידיים ונגישים לתקופה ומענה מיידי ללקוח - אונליין ופיזית. מבחינת דגמים, כל דגמי סוזוקי, למעט ג'ימני, יהיו היברידיים או יונעו בבנזין, לבחירת הלקוח, וחסכוניים. כל הדגמים קיבלו מערכות בטיחות מקוריות ומתקדמות. דגמים מוכחים כמו סוויפט וויטארה אף מצטיינים בקטגוריה, בדרגת בטיחות גבוהה מהממוצע. נוסף על כך, פתרונות רכישה גמישים כדי לא להתחייב כלכלית, כמו ליסינג פרטי ועסקאות מימון של 48־60 חודשים, יהפכו בולטים ומבוקשים. סוזוקי, לדוגמה, מציעה את כל דגמיה במקדמה נמוכה של 2,900 שקלים בלבד, בליסינג פרטי מבית היבואן". 

"כמו כן, אנחנו נותנים דגש על מענה מיידי ללקוח ונותנים לו את החופש לבחור אם ירצה רכישה דיגיטלית או פיזית. סוזוקי תציג את שני הפתרונות: הן אפשרות הזמנת אונליין מלווה במוקד מקצועי ותומך והן פתיחת אולמות שיספקו חוויית רכישה ביום שאחרי המגבלות. אולם הדגל של המותג ייפתח במגדל סוזוקי ברחוב יגאל אלון בתל אביב. האולם בנוי כולו ברוח התרבות היפנית, המבליטה ערכים כמו אדיבות, צניעות ודיוק, שכולם מוטמעים בסוזוקי. ברבעון הראשון של 2021 נשיק אולם מתקדם נוסף במעוין שורק, ששטחו עולה על 1,000 מ"ר, ולשם תעבור כלל פעילות מכשירי התנועה".

תחזית לשנה הקרובה
"שוק הרכב הוכיח שקיים ביקוש, והוא ימשיך להיענות לו גם ב־2021. הקורונה חידדה את העובדה שרכב הוא פתרון אישי ופרטי. הרצון למרחב פרטי ולחופש תנועה אישי מייצר ביקוש. יהיו לקוחות שיממשו את זה ברכב חדש ויהיו שיראו הזדמנות בשוק המשומשות. אנו רואים זאת דרך סוזוקי טרייד, שמציע פתרונות אמינים של סוזוקי יד שנייה החל מ־40,000 שקלים. כל הצעה שתציע חיסכון כלכלי, תהיה הצעה מנצחת ללקוח, ולכן טכנולוגיות היברידיות קלות ודגמים חסכוניים ובטוחים יבלטו השנה. כל מגמה או חידוש אחר יידחו עד לאחר היציאה מהמשבר הכלכלי".