כמה קטן, ככה גדול: נפלאות הטכנולוגיה מאפשרות כיום לארוז את היכולות, העוצמה והאיכות שברמקולים הגדולים לכדי מארזים קטנים וקומפקטיים בנראותם ובנפח אותו תופסים. את מערכות הסראונד הישנות שהצריכו פיזור רמקולים בחלל, החליפו מקרנים, המפיצים גלי קול שפוגעים באובייקטים שונים בחדר, כדוגמת קירות ורהיטים, מוחזרים אל המאזין מאחור ועל ידי כך מעניקים תחושה של צליל היקפי כמו בקולנוע.

אם בעבר היו המקרנים מלבניים, גדולים וארוכים מאוד, הרי שבמותג המוביל הצליחו לשלב בהצלחה את הטכנולוגיה המתקדמת לתוך מקרן קטן מימדים.

מקרן הקול של Polk (צילום: יח''צ חו''ל)
מקרן הקול של Polk (צילום: יח''צ חו''ל)

המקרן, המגיע עם רמקול סאב וופר נפרד, משולב טכנולוגיית בלוטות' ו-WiFi, המאפשרת לחברו לאפליקציות שונות כדוגמת יוטיוב וספוטיפיי. המקרן מגיע עם שלט אלחוטי המספק לו מאפיינים רבים, בניהם התאמת תוכניות קול שונות בהתאם לסוג התוכן הנצפה, כדוגמת מוזיקה, ספורט או סרטים.

פיצ'ר ייחודי נוסף הוא "מצב לילה", ההופך את הבאס לפחות דומיננטי בכדי לא להפריע לשכנים וליושבי הבית האחרים, מבלי לפגוע בשמע ובאיכות הצפייה. למרות גודלו הקטן, המקרן מאובזר בכל הכניסות הסטנדרטיות, ואף יכול לשמש כהאב למכשירים נוספים. המקרן מעניק סאונד השווה לפיזור חמישה רמקולים בחלל ומהווה פתרון מושלם למי שמעוניין באיכות שמע קולנועית גם בדירות קטנות, בהן סאונד בר רגיל יהיה גדול, מגושם ובעל עוצמת שמע לא פרופורציונאלית. יחד עם זאת, מדגישים בחברה כי מתאים גם לחללים גדולים.

המחיר: 1,790- 1,890 שקלים (בהתאם לדגם).

להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן "סיריוס אלקטרוניקה": www.Sel.co.il